Veilig thuis!

17 oktober 2014 - Rotterdam, Nederland

Vr. 17 okt.
Aan alles komt een eind......ook aan deze vakantie die boven onze verwachtingen zijn uitgestegen! Een onvergetelijk avontuur in de bush met de safari's en heerlijke questhouses van waaruit we het andere Afrika een beetje ontdekt hebben.

Zuid-Afrika, een prachtig land en we kunnen het iedereen aanbevelen!

Dit betekent ook dat dit het laatste reisverhaal is en ik hoop dat iedereen die "meegereist" heeft een beetje met ons heeft kunnen meegenieten!

Liefs van Jan & Arina

1. Gerda van Elswijk:
    18 oktober 2014
    Jan en Arina bedankt voor deze mooie reis.Ik heb er ook van genoten.
  2. Gerda van Elswijk:
    18 oktober 2014
    Wat een reis!!!Genoten van jullie verhalen en ook ik heb de schoonheid van het land door jullie mogen ontdekken!!Gelukkig zijn jullie weer veilig thuis !!!!
  3. Ronald & Monique:
    18 oktober 2014
    Het was een hele mooie reis, wij hebben meegenoten!
  4. Else en Bert:
    18 oktober 2014
    Ha lieve allebei, wat een ongetwijfeld onvergetelijke mooie reis hebben jullie gehad als we ook nu weer lezen in jullie laatste verhalen, echt een pracht herinnering en heel leuk om soort van mee te hebben gemaakt op afstand. Tot gauw en dikke knuf, Bert & Else
  5. Winny:
    18 oktober 2014
    Welkom thuis! Wat een onvergetelijke reis is dit geweest zeg! En leuk om alles zo te hebben kunnen meelezen en een beetje te kunnen meegenieten! Ik denk dat jullie t gevoel hebben heeeeeel lang weg te zijn geweest, zoveel hebben jullie daar gezien en beleefd! Tot gauw! xxx
  6. Tonny:
    19 oktober 2014
    Fijn dat jullie veilig thuis gekomen zijn. We hebben leuk met jullie meegereisd! Probeer nog na te genieten! We spreken elkaar snel! Dikke kusxx
  7. Marja van de linde:
    20 oktober 2014
    Hoi Arina en Jan wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. Leuk om alles te kunnen lezen. En de foto,s te zien.